Sunday, October 4, 2009

Voorbereidingen

Een aantal mensen vroeg ons een blog bij te houden van onze Amerikatijd, dus bij deze. Ik hoop dat jullie hier veel plezier aan zullen beleven:

Voorbereidingen
Ja het komt nu toch allemaal wel heel dichtbij. Het is natuurlijk allang bekend dat we naar Amerika zullen vertrekken. De verhuisdatum stond op 9 oktober, maar dat is een weekje verzet. Dan zullen al onze spulletjes netjes worden ingepakt en in een container worden gestopt. Tot nu toe is er nog weinig veranderd. Koos werkt gewoon, ik heb zelf nog wat ingevallen en Rens doet wat hij altijd doet. Ik denk dat, zodra we gaan inpakken, het idee wat meer begint te landen. We zullen verhuizen naar Amerika..Aaaaah!
Gelukkig hoeven we met inpakken eigenlijk niets te doen. De verhuizers doen dat allemaal, zodat zij volledig verantwoordelijk zijn voor eventuele vermissing en schade. Wij hoeven alleen maar te zeggen wat wel en niet mee gaat.
We zullen straks als onze spulletjes onderweg zijn een tijdje in Zaltbommel en een tijdje in Bennekom wonen. Jeroen zal ons huisje betrekken, dat geeft ons wel een heel prettig gevoel. Je wil toch eigenlijk geen vreemden in je huis.
In Amerika zal ht 7 uur vroeger zijn. Dat betekent dat we zeker skype moeten regelen en een computer met geluid en dergelijke. Bellen is anders wel erg duur.
24 oktober houden we ons afscheidsfeest. We krijgen nu al goede redenen om terug naar Nederland te komen. Zoals de bruiloft van onze vrienden ;) Tja,...we zijn nog niet weg of we moeten al weer terug, haha.
We zullen iedereen erg gaan missen, maar gelukkig is reizen tegenwoordig erg makkelijk en kun je elkaar goed in de gaten houden met een webcam :D
Nou voor nu vind ik het wel weer eventjes voldoende. Ik zal wat fotootjes op de site plakken en dan vertel ik de volgende keer weer wat meer.

No comments:

Post a Comment