Thursday, May 31, 2012

Babyshower

Woensdagavond was er een babyshower georganiseerd voor baby.. en mij :) Het was zo leuk!! Om half acht zou het beginnen bij Omalu thuis. Ze hadden allemaal super leuke ballonnen en slingers met Baby Boy. En ook de servetjes en het tafelkleed was helemaal in Thema. Het zag er super uit. Er waren hapjes en drankjes en uiteindelijk 6 vriendinnen plus het ElsBaby duo. Ik had een mooie opspeld-broche op en toen gingen we gezellig doen. Met een hapje en een drankje elkaar voorstellen ( want niet iedereen kent elkaar natuurlijk) en dan vertellen wat je zoal doet op een doordeweekse dag. Ik heb een hoop nieuwe dingen geleerd over mensen die ik toch best vaak zie en spreek! Was erg leuk. Toen werd ons feestje even verstoord door een Junebug! (dikke tor) Ik stond al in de gang, en Cara kwam mij bijstand verlenen. Omalu probeerde hem te vliegemepperen, maar ja, dat werkte niet echt. En toen kwam nuchtere nederlandse Ellen. En die vangt em gewoon ff in een bekertje en gooit em in de tuin!! WAHAA! Gejuig. Lucy schreeuwde nog: call the police, maar dat was gelukkig toch niet nodig. Tja moet je een tor in een kamer vol meiden gooien, das toch ook gek!?
Daarna zijn we speciale baby shower spelletjes gaan doen. babybingo: Omalu las beschrijvingen voor van dingen die met baby te maken hebben en dan moesten we proberen een streep op onze bingokaart vol te krijgen. Was erg geinig. Daarna speelden we wordscramble. Daarbij zijn alle letters van babywoorden door elkaar gehusseld en moet je proberen de oorspronkelijke woorden terug te vinden. Dat is in het Nederlands al lastig, maar in het engels nog een beetje meer. Cara kwam al tussen mij en Ellen in zitten om ons te laten spieken. Maar na een tijdje zei ze: Els ik wordt zenuwachtig van jouw gekrabblen, je hebt er meer dan ik!! Mag ik niet even bij jou spieken. We hadden enorme lol. Er waren 18 woorden en Somaria had er 14 van gevonden!! SUPER KNAP!
En toen was het cadeautjes uitpak tijd. Hele lieve kleertjes gekregen en dekentje en een slaapschaap (dat is een knuffel die ook lieve geluidjes kan maken om baby te helpen slapen) Hij is heel zacht. Ik heb het muziekdoosje eruit gehaald, en bij Rens getest. Hij vond het erg mooi, vooral de regen. Verder nog een boek met bijbehorende knuffel en allerlei andere lieve dingetjes voor baby. Ellen had een mooie slab genaaid met daarop babies naam! Want die weet zij al!! :) Heel leuk, dan is iig duidelijk van wie die slab is :D
Het was een super gezellige avond, die werd afgesloten met een lekker kopje decaf-koffie en vruchtentaart. Een hele nieuwe ervaring, waar ik heel blij mee ben. Tis toch erg Amerikaans nog en nu kan ik mijn 'kennis' gebruiken om mn Nederlandse vriendinnen ermee te verrassen. :) Who knows.
Baby is een Echte Texaan, en heeft een warm Texaans welkom gekregen. Erg gaaf.

No comments:

Post a Comment