Sunday, May 16, 2010

Zondag

Ha Lieve allemaal,
Wat kan die Koos verhalen vertellen he!? En niet aan mij vertellen natuurlijk, Ik lees het dan ineens hier. hihi...
We zijn net naar de kerk geweest. Weer een erg mooie preek gehoord 'van' Leo. Over Jesus view of the Bible. Dat lees je OOK in de bergrede. Alle preken gaan tot september over de bergrede. Heel tof. Zit uiteraard ook een hoop in. Rens was lekker naar de Nursery (creche). Penelope en Edmund waren daar ook, en die kent hij natuurlijk goed. Toen we hem op kwamen halen stond ie met een puzzelstukje in zn hand bij het hek. Hij zag mij, begint spontaan te huilen en probeert zn puzzelstukje te slijten aan een meisje dat naast hem staat. Die Die roept ie en geeft het stukje aan het meisje, maar die wil hem niet. Begint ie nog harder te huilen: snappen jullie het dan niet?? Ik wil met mama mee, maar ik kan toch niet dat puzzelstukje meenemen?? Gelukkig wilde de volunteer (vrijwillige oppasser) het stukje wel aanpakken. Rens helemaal gelukkig in mn armen. De schat. K lachte me suf!! Hij had heerlijk gespeeld hoor, zei de oppasjuf. En ze hadden hem zelfs een katoenen luier om weten te doen. Ik had ze even uitgelegd, dat ik ze al gebruiksklaar had gemaakt, hoefde ze alleen maar om te binden, en dat konden ze wel.

Ja das mijn nieuwe hobby. Luiers verstellen haha. Ik had wat mega goedkopen gekocht waar t elastiek uit was. Dus ik op de naaimachine en met tornmesjes aan de slag. En nu heb ik drie Fuzzybuns en een 'weet-niet-hoe-t-heet' . Rens vind ze prima. Zn billen zijn t er ook mee eens. Een week voor ik met de luiers begon kreeg hij luieruitslag van de pampers, dus net op tijd ;).
Ik heb nu ook wetbags, dat is een water en luchtdichte zak, zodat je vieze luiers mee kan nemen zonder dat iedereen in je directe omgeving onderuit gaat. En ze zien er nog vet Stylish uit ook ;)
Ook nog een anders systeempje aangeschaft wat ik graag wilde proberen. Ik ben erg enthousiast en onze nieuwe baby gaat ook zeker een stoffen kont krijgen ;)

Gisteren zijn we de echo wezen maken. Zooo leuk. Met Rens hebben we dat nooit gedaan. Hij was 6 weken bij de eerste echo, vanwege buikpijn 8 weken bij de tweede echo, en vanwege aanstaande bevallingsmoeilijkheden was tie 39 weken bij de laatste echo, maar dat was puur check, dus niet interessant voor ons. Deze echo was om te kijken of t goed was met de baby en uiteraard PUUR VOOR DE LOL. We weten nu dat Rens een BROERTJE krijgt. Hoe leuk. Kan ik alle spulletjes weer hergebruiken en hoef ik geeeeeeen jurkjes te naaien. pffieuw! Het is allebei leuk natuurlijk, maar ik denk dat t voor Rens erg tof is om een broertje te hebben die maar zo weinig jonger is. Nu alleen nog een naam. Wat een RAMP!. Dat duurt nog minstens tot de geboorte voordat we t daar over eens zijn. Zooooo moeilijk!
Als je nog leuke suggesties hebt.... ;) Graag iets dat Amerikanen op zn minst kunnen uitspreken. gezien onze jongen een Amerikaans paspoort zal hebben. Lekker makkelijk als tie naar Amerika wil. T blijft natuurlijk gewoon een Nederlander hoor.
We hebben van de echojuf een dvdtje meegekregen en foto's. K ben blij dat ze overal pijltjes bij zetten, want ik kan dus echt niet zien of t een jongen of meisje is, maar ze was 100% zeker. Zeer duidelijk! Niet dat we van plan waren een blauwe kamer te maken hoor ;). Daar beginnen we niet aan.

Gisteren middag zijn we nog lekker wezen shoppen in KatyMills. Dat is een Mall in Katy (net buiten Houston) Drie kwartier met de auto. Erg leuk!! Ik heb nog een jurkje en een broekje gekocht. En verder hadden we gewoon lol. In de kerk kwamen we Rev. Clay tegen (das een van de ds.') En die zei: he waren jullie in KatyMills?....Jaaa?!?!?....Ik zag Koos met de kinderwagen voorbijstuiven!! ik dacht hee, Koos.....oh hij is al weer weg.
Ja Koosje kan flink doorwandelen. Maar goed, wie verwacht ook een bekende tegen te komen in een drukke shoppingmall?

Rens en papa zijn nu lekker buiten aan te spelen bij de fontein. Koos heeft Rens geleerd water te 'pakken'. Hij grijpt water en dan wappert ie met zn handje. EN EEN PRET!!!
Nou dit was t wel ff. Straks komen Andrew en Shannon misschien nog even langs met hun kiddies. Moet ik nog even cinnemon Rolls maken. mjammmm.
Toedoels

No comments:

Post a Comment