Tuesday, December 22, 2009

finaly internet

Jah we hebben weer internet, dat werd ook es tijd, ik voelde me al een beetje buitengesloten. Eerst maar een zon 88 emails gelezen. En dan nu eindelijk wat vertellen over mijn belevenissen in dit leuke land.
T meeste heeft mijn lieftallige echtgenoot natuurlijk al verteld, maar hij was niet mee naar womans christmas dinner. Erg gaaf was dat. de hele kerkzaal omgetoverd tot eetzaal, met prachtig opgemaakte tafels. Elke tafel had zijn eigen gastvrouw. Er werd om mij gevochten door twee, das wel een leuk detail toch? Ik zat uiteindelijk aan Sarah's tafel. DE gastvouw maakt natuurlijk ook de centre piece. Een mooi decoratief iets voor in het midden van de tafel.
Sarh had van wit karton en papier een kale boom geknutseld, waar sneeuwvlokjes aan draadjes naar beneden dwarrelden en alls 3d, boompjes hertjes konijntjes en zoooow klein echt prachtig. ik zal vragen of ze ons nog een foto kan sturen zodat jullie kunnen meegenieten.
Het eten was geregeld door een cateringbedrijf. Lekker salade, twee verschillende soorten ovenschotels en als toetje een velvet (rood) cupcake. Dat is een soort muffin met glazuurspul erop. Ik ( nota bene !IK!) vond het een beetje overdone. Het toetje dan, de rest was vurrukkulluk....
na het eten hadden we een toespraak van Megan Croft over: O come let us adore him ( komt laten wij aanbidden) En zongen dat lied ook aan t eind. T was magnifiek!

Amerika is ook het land om zelf te creeeren (aan de hand van een kookboek hoor) IK heb voor t eerst in mijn leven ( dat ik me kan herinneren) zelf koekies gebakken en ze waren best te eten ook! ik nuttig nu een van chewy chocolat cookies.
Rens begint wat ongedurig te worden, hij wil aandacht van mij.
Dat betekent dat dit verhaal op een ander moment zal worden voortgezet.
LEuk om zo weer es te kwebbelen
kus Els

No comments:

Post a Comment